Sosiaalisen tuen palveluiden asiakastyytyväisyyskysely

Hämeenlinnan kaupungin sosiaalisen tuen palveluissa on mahdollisuus vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn ajalla 20.11.2017-17.12.2017. 

Sähköinen lomake on helppo täyttää ja siihen kuluu aikaa vain muutama minuutti. Vaihtoehtoisesti vastaaminen on myös mahdollista paperisella lomakkeella, jonka saa sosiaalipalvelujen neuvonnasta. 

Vastaa kyselyyn sähköisesti. Kysely on avoinna 20.11.2017-17.12.2017 

Jokaisen vastaus on tärkeä ja toivommekin, että käytät pienen hetken palvelujen kehittämiseen. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. 

Tutkimusta koskeviin kysymyksiin vastaa Hämeenlinnan kaupungin sosiaalisen tuen palveluissa palvelupäällikkö Anne Murtonen, puh. 03 621 5068.

Viimeksi muokattu: 16.11.2017