Hankintailmoitus on HILMA-ilmoituskanavassa täällä.

Tarjouspyyntö (pdf)

Liite 1: ESPD-lomake xml-muodossa (xml); espd-request.xml

Liite 2: ESPD-lomake pdf-muodossa (pdf); espd-request.pdf

Liite 3: Sopimuspohja (pdf)

Liite 4: Hämeenlinnan kaupungin yleiset sopimusehdot palveluhankinnoissa (HMLYSE 2018 PALVELUT) (pdf)

Liite 5: Tarjouslomake (xlsx), tarjouslomake (pdf)

Kysymykset ja vastaukset 1.11.2018 (pdf)

Kysymykset ja vastaukset lisätty 1.11.2018.

Tarjouspyyntöä koskevat kysymykset on lähetettävä 29.10.2018 klo 9.00 mennessä sähköpostilla osoitteisiin hankinnat(at)hameenlinna.fi JA paivi.salmen(at)hameenlinna.fi. Kysymysviestin aiheeksi tai otsikoksi on laitettava Tilintarkastuspalveluita koskevat kysymykset.

Tarjous liitteineen tulee jättää 16.11.2018 klo 9.00 mennessä sähköpostilla osoitteisiin hankinnat(at)hameenlinna.fi JA paivi.salmen(at)hameenlinna.fi. Tarjousviestin aiheeksi tai otsikoksi on laitettava Tilintarkastuspalveluiden tarjous.

HUOM! Tarjousten jättämisen määräaika on tarvittaessa tarkistettava hankintailmoituksesta.

Viimeksi muokattu: 1.11.2018