Ikäihmisten palveluiden asiakaslaskut viivästyvät


Kanta-Hämeessä yhdistettiin tammikuussa viisi erillistä Effica-potilastietojärjestelmää yhdeksi kokonaisuudeksi. Ikäihmisten palveluiden laskutus tapahtuu tämän järjestelmän kautta. Uuden järjestelmän toimivuuden testaukset ovat vieneet arvioitua enemmän aikaa, minkä vuoksi kaikkia tammikuun palveluita koskevia laskuja ei ole saatu lähtemään liikkeelle normaalin aikataulun mukaisesti.

Kaikkien tammikuuta koskevien laskujen pitäisi olla vastaanottajilla 23.2.2017 mennessä. Laskuissa on eräpäivänä kuukauden viimeinen päivä, 28.2.2017. Mikäli asiakkaalla on vaikeuksia maksaa laskua normaalia lyhyemmässä maksuajassa, asiakas voi ottaa yhteyttä laskusta löytyviin palvelusihteereiden numeroihin.

Pahoittelemme laskutuksen viivästymisestä asiakkaille mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Viimeksi muokattu: 17.2.2017