Kylmäateriapalvelun ateriatilauksiin muutoksia

Hämeenlinnan kaupungin kylmäateriapalvelun ateriatilaukset muuttuvat 20.4.2015 alkaen kuuden viikon mittaisiksi.

Tilauskaavake muuttuu ulkonäöllisesti aikaisempaa selkeämmäksi. Kaavakkeessa on valmiina ateria-asiakkaan nimi ja aterioiden toimituspäivästä alkava tilausviikko. Esimerkiksi, jos toimitus on torstaina, tilausrivit ovat torstaista seuraavan viikon keskiviikkoon. Tälle viikon tilausjaksolle asiakas merkitsee tilaamansa ateriat.

Tilauskaavakkeet täytetään pääsääntöisesti asiakkaan tai omaisten/läheisten toimesta. Mikäli asiakkaalla on säännöllisen kotihoidon palvelu, kotihoidon henkilökunta voi tarvittaessa auttaa aterioiden valinnassa ja tilauslomakkeen täyttämisessä.

Uudet tilauskaavakkeet lähtevät viikolla 9 aterioiden toimituspäivinä ateriakassien mukana. Tilauskaavakkeet tulee palauttaa seuraavalla viikolla joko ateriakuljettajalle, Kastelliin Ikäihmisten palveluneuvontaan, Kastellin ulko-ovessa olevaan Hämeenlinnan kaupungin postilaatikkoon tai postittaa osoitteella: Kastelli, Ikäihmisten palveluneuvonta, PL 84, 13101 Hämeenlinna.

Lisätietoja:

Ikäihmisten palveluneuvonta, puh. (03) 621 3103, ma-pe klo 9-16,
ikaihmisten.neuvonta@hameenlinna.fi

 

Ikäihmisten asiakasohjausyksikkö
Lehtimäki Vuokko
asiakasohjausyksikön päällikkö vs.

Viimeksi muokattu: 10.2.2015