Asiakasfoorumi
1.1.2023 alkaen hämeenlinnalaisten sosiaali- ja terveyspalveluista vastaa Kanta-Hämeen hyvinvointialue eli Oma Häme. Hyvinvointialueuudistuksen astuttua voimaan 1.1.2023 sosiaali-, terveys- ja pelastuspalveluiden järjestämisvastuu siirtyy 11 Kanta-Hämeen kunnalta sekä kuntayhtymiltä hyvinvointialueelle. Henkilökunnan ja palveluiden puhelinnumerot säilyvät. Sähköpostiosoitteet vaihtuvat muotoon etunimi.sukunimi@omahame.fi 1.1.2023 alkaen. Palvelut jatkuvat kuten aiemmin: voit asioida samoissa toimipaikoissa kuin tälläkin hetkellä. Asiakkaita ja potilaita palvelevat pääsääntöisesti samat tutut ammattilaiset, tutulla terveysasemalla tai sosiaalihuollon palveluissa. Myös erikoissairaanhoidon palvelut löytyvät edelleen samoista paikoista.
Tervetuloa mukaan asiakasfoorumiin!
Tälle asiakasfoorumin verkkosivulle päivitetään ajankohtaiset kyselyt, tapahtumat ja tiedot muista osallistumismahdollisuuksista. Sivuilla kerrotaan myös kyselyiden tuloksista ja niiden perusteella tehdyistä toimenpiteistä. Tietoa asiakasfoorumin tapahtumista jaetaan aktiivisesti myös mm. Hämeenlinnan sosiaali- ja terveyspalveluiden Facebook-sivulla.
Asiakasfoorumin toimintaan voi osallistua yksinkertaisesti vastaamalla itseä kiinnostaviin asiakaskyselyihin ja osallistumalla järjestettäviin tapahtumiin. Kyselyihin vastaaminen on pääosin helppoa ja nopeaa, sillä kyselyissä suositaan lyhyitä, vain muutaman kysymyksen sisältäviä kyselypohjia. Enemmän käsittelyä vaativista aiheista voidaan järjestää Teams- tai live-tapaaminen tai hyödyntää muita yhteiskehittämiseen soveltuvia työkaluja ja menetelmiä.

Tervetuloa mukaan uudistuneen asiakasfoorumin toimintaan!
Osallistu Oma Hämeen verkkosivujen suunnitteluun
Vastaa Oma Hämeen asukaskyselyyn ja kerro milaiset verkkosivujen tulisi olla jotta ne vastaisivat parhaiten asukkaiden tarpeita.
Asiakasfoorumi 8.3.2022
Teemana: asiakaskokemukset sähköisten palveluiden tavoitettavuudesta,
Keskeisenä tavoitteena meillä avosairaanhoidossa on lisätä sähköisten palveluiden löydettävyyttä, käyttävyyttä sekä luotettavuutta.
8.3.2022 asiakasfoorumin kooste – kiitos osallistujille!
.