Asiakaspalveluritari palvelee Hämeenlinnan kaupungin kotisivuilla

Hämeenlinnan kaupungin kotisivuilla otettiin toukokuussa käyttöön chat-palvelu. Hämeenlinnan asiakaspalveluritari vastaa chatin kautta arkisin klo 9-15.

Chat ponnahtaa www-sivujen oikeaan alareunaan ja tarjoaa mahdollisuuksia kysyä kaupungin palveluista. Chat on osa kaupungin digitaalisten palveluiden edistämistä. Se nykyaikainen, nopea ja tehokas työväline, joka tarjoaa asiakkaalle matalan kynnyksen osallistumisen yleisen neuvonnan ja palveluohjauksen alueella.

Jos asiaa ei voi hoitaa chatin kautta, asiakas voi jättää soittopyynnön ja häneen ollaan kaupungin taholta yhteydessä. Chatin kautta voi hoitaa vain yleisluontoisia asioita.

Chat-palvelu tulee syksyllä laajenemaan nyt näkyvissä olevien palveluiden lisäksi mm. kirjastolle. Vanhemmuuden tuen palveluissa chat otetaan käyttöön viikon 43 aikana.