Bunkkeri pelitoiminnan E-urheilussa puhaltavat uudet tuulet

Bunkkerin CS:GO edustusjoukkue BGH lähtee tavoittelemaan E-urheilun SM-liiga paikkaa syksyllä 2021 uudella kokoonpanolla. Pelaajien haku joukkueeseen on nyt käynnissä. Joukkuetta valmentaa Toni “Psycdra” Saunalammi.

ESML on kahdentoista joukkueen CS:GO -Suomen Mestaruusliiga, joka pelataan kahdesti vuodessa. ESML on avoin liiga, mikä tarkoittaa heikoimmin menestyneiden joukkueiden putoamista alempaan sarjaan ja vastaavasti uusien haastajien nousemista liiga-areenalle. Lisätietoa liigasta löytyy sivuilta esml.fi

Kokeile kilpapelaamista matalalla kynnyksellä

Edustusjoukkueen lisäksi Bunkkeri on perustanut akatemiatoimintaa, jolla on oma joukkue. Akatemiaan haetaan pääasiassa vain paikallisia pelaajia. Näin halutaan tarjota hämeenlinnalaisille nuorille mahdollisuus kokeilla kilpapelaamista melko matalalla kynnyksellä. Akatemiasta on mahdollista nousta myös edustusjoukkueeseen, mikäli taidot ja motivaatio ovat riittäviä.

Näin toimimalla Bunkkeri haluaa olla luomassa E-urheilun kilpapelikulttuuria Hämeenlinnan alueelle.

Pelaajarekrytoinnin hakemukset joukkueisiin löytyvät Bunkkerin uusituilta kotisivuilta bunkkeri.gg. Rekrytointeja jatketaan kesän ajan tai kunnes joukkueet ovat täynnä.

Tule mukaan vapaaehtoiseksi

Pelaajarekrytointien lisäksi Bunkkeri hakee pelitoiminnasta kiinnostuneita vapaaehtoisia osaajia mukaan toimintaan. Osaamisalueina mm. some- ja tiedottaminen, striimaus ja tubettaminen sekä pelien adminointi ja turnausten järjestäminen.

Hämpton Games 2022 turnaus / pelitapahtuma järjestetään (koronan niin salliessa) välivuoden jälkeen Verkatehtaalla tammikuussa 2022. Hakemus mukaan toimintaan on Bunkkerin sivulla.

Bunkkerin logo

Lisätietoja: