Haastekampanja kaupunkikeskustan kehittämiseksi

Hämeenlinnan kaupunki käynnistää yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Hämeenlinna Open City Challenge –haastekampanjan.

Hämeenlinnan Open City Challenge -haastekampanjan logo
Haastekampanjan logo

Haastekampanjan tarkoituksena on etsiä ideoita seuraaviin kysymyksiin:

  • minkälainen kaupunkiympäristö ja palvelut kiinnostavat nuoria aikuisia,
  • minkälaisia kaupallisia palveluita Hämeenlinnan keskusta tarvitsee ja
  • miten voisimme hyödyntää ranta-alueita paremmin.

Hämeenlinna Open City Challenge osuu ajallisesti erinomaiseen kohtaan sillä kaupungin keskustavisio 2035 on parhaillaan päätöksenteossa. Keskustavisioon voi tutustua osoitteessa www.hameenlinna.fi/keskustavisio

Kampanjan yhteistyökumppaneita ovat:
– Hämeenlinnan kaupunki
– Osuuskauppa Hämeenmaa
– Keskinäinen Vakuutusyhtiö Pohjantähti
– Etelä-Hämeen Osuuspankki

Lisäksi vahvasti yhteistyössä  mukana ovat Hämeen ammattikorkeakoulu ja Koulutuskuntayhtymä Tavastia.

Haastekampanja on käynnissä 18.9.-28.10.2019 ja sen jälkeen kampanjakumppaneista koostuva raati päättää kokeiluun pääsevistä ideoista. Osallistuminen on mahdollista kaikille kiinnostuneille.

Parhaat ratkaisuideat, liikeideat tai palvelut saavat käyttöönsä 2 000 – 2 500 euroa kokeillakseen ideansa toimivuutta kaupunkilaisten kanssa 3 kuukauden ajan.

Showroom/finaali järjestetään 31.1.2020 Optellin tiloihin tammikuussa avautuvassa Parkissa.

Haastekampanjan ilmoittautumis- ja idealomake löytyy kampanjasivuilta https://www.crazytown.fi/hml-open-city-challenge



Lisätiedot:
Matleena Laaksonen, Crazy Town Oy
matleena.laaksonen@crazytown.fi, puh.  044 373 1932