Hämeenlinna Amazing Business Race haastaa yritykset ja somevaikuttajat

Hämeenlinnan uudella markkinointikampanjalla ”Hämeenlinna Amazing Business Race” halutaan kehittää hämeenlinnalaisten yritysten työnantajamielikuvaa sekä lisätä niiden vetovoimaa kiristyvillä työmarkkinoilla. Kilpailuvideoita pääsee seuraamaan tiistaista 7.6. alkaen ja finaalijakso julkaistaan torstaina 16.6.

”Tämä on hieno, ennennäkemätön yhteistyö Linnan Kehitykseltä ja alueen yrityksiltä”, toteaa Linnan Kehityksen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kati Tiitola.

”Mediana halusimme tällä kertaa käyttää somevaikuttajien omia kanavia ja tavoittaa sitä kautta Hämeenlinnalle uudenlaista kohdeyleisöä. Luotamme tutkitusti sosiaalisen median voimaan. Vaikuttajat tavoittavat jo pelkästään omien Instagram-tiliensä kautta yhteensä n. 155 000 seuraajaa.”

Toiminnallisessa kilpailussa on mukana neljä suosittua somevaikuttajaa sekä neljä hämeenlinnalaista yrityskohdetta, Ambientia, Scandic Aulanko, Kuljetusliike Taipale sekä Iittalan lasitehdas.

Vaikuttajat ja yritysten edustajat muodostavat neljä joukkuetta, jotka joutuvat selvittämään erilaisia toimialoihin liittyviä tehtäviä matkalla kohti finaalia ja kilpailun voittoa.

Kilpailujaksot juontaa Alina Voronkova. Joukkueissa kilpailevat vaikuttajat Tero Tiittanen, Marja Kihlström, Kimmo Sainio sekä Johannes ”Hatsolo” Hattunen.

Neljä kilpailujaksoa julkaistaan Hämeenlinnan kaupungin Youtube-kanavalla seuraavasti:
7.6. – 1. jakso
9.6. – 2. jakso
14.6. – 3. jakso
16.6. – 4. jakso, finaali

Kampanjasivut löytyvät osoitteesta www.hameenlinna.fi/amazingbusinessrace

Lisätietoja:

Kati Tiitola
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Linnan Kehitys Oy
kati.tiitola@linnan.fi
p. 040 547 5454