Hämeenlinnan kaupungin laskutusjärjestelmä vaihtuu: Ensimmäiset laskut postitse lokakuussa

Hämeenlinnan kaupungin taloushallinnon järjestelmä vaihtuu 1.10.2024, ja sen jälkeen verkkopankissa otetaan käyttöön ainoastaan yksi laskuaihekoodi. Hämeenlinnan kaupungin voimassa olevat e-laskutilaukset ja suoramaksusopimukset poistuvat käytöstä.

Muutoksen takia ensimmäiset laskut uudesta järjestelmästä sekä mahdolliset liitteet lähetetään henkilöasiakkaan osoitteeseen tai laskutusosoitteeseen paperisena kirjeenä.

Pyydämme asiakkaita uusimaan e-laskun tilaukset verkkopankissa tai mobiilipankissa. Tämä onnistuu hakemalla laskuttajaa nimellä ”Hämeenlinnan kaupunki”, y-tunnuksella 0146921-4 tai tilinumeron perusteella. Tilausta varten tarvitaan laskulta yksilöintitiedoksi laskun viitenumero. E-laskuja voi tilata 7.10.2024 jälkeen, jolloin uusi laskuaihekoodi on verkkopankissa käytettävissä.

Asiakkaita, joilla on ollut suoramaksusopimus, pyydämme maksamaan laskun ja tekemään omassa pankkikonttorissa uuden suoramaksuvaltuutuksen paperilaskun tiedoilla.

Hämeenlinnan kaupunki, Talouspalvelut