Hämeenlinnan neuvolachatin käyttäjiltä toivotaan käyttäjäpalautetta

Neuvolachat on ollut käytössä Hämeenlinnan neuvolapalveluissa kahden kuukauden ajan, syyskuun puolivälistä alkaen. Neuvolachat on auki arkisin klo 8-14 (paitsi poikkeavat ajat mm. poissaolotilanteissa).

Olemme palvelleet chatin kautta jo noin 200 yhteydenotossa. Chatin jälkeen asiakkaalle tulee vastattavaksi nopea hymynaama-palaute, joka on ollut pääosin hyvää. Haluaisimme kuitenkin saada hieman laajempaa asiakasymmärrystä chatin käyttäjiltä, jotta voimme arvioida palvelun jatkoa ja sen kehittämistarpeita. Toivomme, että saavutamme hyvin asiakkaita ja pystymme vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin tämän uuden matalan kynnyksen chat-palvelun kautta.

Vastaa sähköiseen käyttäjäkyselyyn 9.12. mennessä

Jos olet käyttänyt Hämeenlinnan neuvolachatia, niin arvostaisimme kovasti, jos ehtisit vastaamaan sähköiseen kyselyyn.

Jos et ole vielä ehtinyt käyttää neuvolachatia, niin tervetuloa linjoille! Palveluun pääset neuvolan verkkosivujen oikeassa alakulmassa olevasta chat-ikkunasta.

Lisätietoja palkitusta neuvolachat-palvelusta Kuntatyö2030-sivustolla.