Hämeenlinnan parhaat yritysideat ottavat mittaa toisistaan Jaajo Linnonmaan edessä

Hämeenlinnan parhaat yritysideat ovat ottavat mittaa toisistaan yrityskilpailu Linnan Business Turnajaisten finaalitaistossa torstaina 16.12. Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Kolmessa kilpailusarjassa voitoista kisaa 19 yritystä, joille on jaossa yhteensä peräti 85 000 euron arvoinen voittopotti.

Linnan Business Turnajaiset on Linnan Kehityksen konseptoima ja järjestämä yrityskilpailu, jonka avulla hämeenlinnalaiset yritysideat pääsevät esille ja suuntaavat jopa maailman valloitukseen. Koko syksyn kestänyt sparraus ja työpajatyöskentely ammattivalmentajien johdolla huipentuu pitchaukseen finaalituomariston edessä.

Linnan Business Turnajaisissa on eri sarjoja

Kilpailun kovimmassa kärjessä taistelevat KIIHDYTYSsarjan yritykset, jotka ovat jo luoneet menestystarinansa ensimmäiset luvut ja hakevat nyt voimakasta kasvua sekä kotimaassa että kansainvälisesti. Tutustu KIIHDYTYSsarjan finalisteihin täällä. Linnan Business Turnajaisten tuomaristossa nähdään kova kattaus ammattilaisia Suomen yritys- ja sijoitusmaailman huipulta. KIIHDYTYSsarjan tuomariraadissa istuvat muun muassa Diili-ohjelmasta tunnetut Jaajo Linnonmaa ja Noora Fagerström.

KASVUsarja on tarkoitettu uudistusta sekä kasvua hakeville hämeenlinnalaisille matkailutoimijoille. Sillä tuetaan myös Hämeenlinnan kilpailukykyä kotimaan matkailukentällä sekä valmiuksia kansainvälisten matkailijoiden palvelemiseen. Tutustu KASVUsarjan finalisteihin täällä.

IDEAsarjassa pääsevät esiin uudet hämeenlinnalaiset yritysideat, jotka hakevat sparrausta ja rahoitusta ideansa kehittämiseen. Tutustu IDEAsarjan finalisteihin täällä.

Ohjelma ja aikataulu

Tutustu Linnan Business Turnajaisten aikatauluun

Verkatehtaan Lasipihalta löytyy uusien ideoiden Open Stage, jonka kynnys on hyvin matala nousta vaikka ohikulkiessa esittelemään oma bisnesidea Diilistäkin tutulle Myynnin Rockstara Materolle!

Lasipihalla tapahtumavieraita palvelee myös Turnajais Lounge. Lisäksi Verkatehtaalle on varattu erillinen rauhallinen tila etätyöskentelyä varten, joten tapahtumaan voi tulla viihtymään vaikka koko päiväksi.

Tapahtuma on vierailijoille maksuton ja yleisöksi voi ilmoittautua ennakkoon osoitteessa www.linnanbusinessturnajaiset.fi.

Business Turnajaiset kerää kehuja

Greta Tanskanen, Managing Director, NordicMarketing Finland Oy, Linnan Business Turnajaisten vieraileva valmentaja, KASVUsarjan tuomari: ”Linnan Business Turnajaiset -konsepti on hieno esimerkki kannustavasta tavasta edistää paikallisten yritysten kehittymistä. Koko konsepti on ammattimaisesti toteutettu alusta loppuun saakka. Käytännönläheisellä toteutustavalla yritykset ja sparaajat on saatu aidosti motivoitumaan ja sitoutumaan kehittämistyöhön. Syksyn mittainen kasvupolku työpajoineen on ollut täynnä innostavia puheenvuoroja sekä iloa, naurua ja jopa liikutuksen kyyneliä. Todellista tekemisen meininkiä, josta kaikki voivat ottaa oppia!”

Jari Ahjoharju, Matkailujohtaja, Visit Tampere: ”Linnan Business Turnajaiset on hyvin tuotteistettu konsepti start up-meiningistä, jossa haastetaan yrityksiä kehittämään omaa toimintaansa. Tässä on saatu herätettyä periaatteessa tavallisesta kehittämistyöstä mielenkiintoinen ja kiinnostava paketti, mikä varmasti saa mukaan paikallisia niin uusia kuin vanhoja yrityksiä.”

Lisätietoja:

www.linnanbusinessturnajaiset.fi