Hämeenlinnan työllisyyspalvelut on käytettävissä ma-to 8-16

Hämeenlinnan kaupungin Työllisyystiimi tukee ja kannustaa pitkään työttömänä olleita hämeenlinnalaisia työnhaussa, osaamisen kehittämisessä, työkykyyn liittyvissä asioissa sekä tulevaisuuden suunnittelussa. Tarjoamme yksilöllistä palvelua sinun tilanteen mukaan myös poikkeusolojen aikaan.

Tehtävänämme on tukea työelämään pääsyä tarjoamalla yksilövalmennusta ja erilaisia ryhmävalmennuksia. Tavoitteenasi voi olla esim. palkkatyö, opinnot tai koulutus, tarve selvittää työllistymisedellytysten parantaminen Kelan palveluiden avulla, saada työkokeilupaikka tai vaikka yrittäjyyden aloitus.

Poikkeusaikoina tapaamiset etänä

Työllisyystiimi toimii aktiivisena välittäjänä työtä etsivien henkilöiden ja paikallisen elinkeinoelämän välillä. Poikkeusolojenkin aikana erilaisille osaajille on tarvetta, ole siis rohkeasti meihin yhteydessä. Autamme mielellämme sinua: kootaan osaamisesi ja ollaan valmiina, kun työpaikkoja avautuu.

Poikkeusolojen aikana työskentely asiakkaiden kanssa toteutetaan etätyönä. Asiakkaille soitetaan ja sovitaan yhdessä paras tapa olla yhteydessä. Suunnittelemme myös uusia etäryhmäpalveluita.

Avoimista ryhmistä saa tietoa

Voit myös jättää yhteystietosi – tule asiakkaaksi, niin soitamme sinulle mahdollisimman nopeasti, viimeistään kolmen päivän sisällä.