Ilmianna hienoin työhuone

Hämeenlinnan kaupunkimarkkinoinnin syksy käynnistyy uudella markkinointikampanjalla, jossa etsitään Hämeenlinnan hienointa työhuonetta.

Kampanjan ensimmäisessä vaiheessa hämeenlinnalaisia pyydetään osallistumaan kilpailuun ilmiantamalla oma hieno työhuoneensa. Hämeenlinnalaistaustainen asuntosijoittaja, yrittäjä ja sosiaalisen median vaikuttaja Natalia Salmela valitsee kolme työhuonetta finaaliin ja vierailee niistä jokaisessa. Voittaja valitaan myöhemmin syksyllä yleisöäänestyksellä.

– Kampanjalla haluamme kertoa, että Hämeenlinnassa sinun ei tarvitse tyytyä etätyöpisteeseen ahtaassa makuuhuoneen nurkassa tai meluisassa keittiössä, koska samalla rahalla (pääkaupunkiseudun ja Tampereen hintatasoon verrattuna) saat lisää kokonaisen työhuoneen – tai vaikka kaksi, kertoo Linnan Kehityksen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kati Tiitola.

– Hämeenlinna on optimaalinen etätyökaupunki, jossa on mahdollista asua tilavasti – siksi meiltä löytyvät myös toinen toistaan upeammat työhuoneet.

– Aiemmassa Meidän tarinat –markkinointikampanjassa kerroimme aitoja tarinoita hämeenlinnalaisuudesta, ja sille on toivottu kovasti jatkoa. Tällä kertaa kurkkaamme tv:stä tutulla mallilla hieman syvemmälle hämeenlinnalaisten koteihin, koska aito elämä ja arki selkeästi kiinnostaa – ja vaikuttaa.

– Kampanjan taustalla on myös kuluvana vuonna toteutettu muuttajatutkimus, jonka tulokset puhuvat sen puolesta, että muutto Hämeenlinnaan mahdollistaa unelmien toteutumisen muun muassa väljemmästä asumisesta ja kiireettömämmästä arjesta.

Lisätietoja:

Kati Tiitola
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Linnan Kehitys O
kati.tiitola@linnan.fi
p. +358 40 547 5454