Ilmoittaudu ARXin ja Kino Tavast ry:n elokuva- ja ympäristötaideleireille

REC-elokuvaviikko

• viikolla 23 (3-7.6.2019) 9-13 -vuotiaille (100 euroa)

REC-elokuvaviikon järjestää kulttuurikeskus ARXin hanke Taideharrastus ihan lähellä ja Kino Tavast ry. REC-elokuvaviikkoa vetävät elokuva-ja videoalan asiantuntijat. Viikon aikana käsikirjoitetaan, lavastetaan, puvustetaan, näytellään, kuvataan, äänitetään ja editoidaan minielokuvia sopivankokoisessa ryhmässä. Valmiit elokuvat katsotaan lopuksi yhdessä kutsuvieraiden kanssa. Tehdyillä elokuvilla voi osallistua myös meneillään oleviin lasten ja nuorten elokuvakilpailuihin.
Elokuvaviikko on maanantaista perjantaihin klo 9-15. Elokuvaviikon osallistumismaksu on 100 euroa, ja se sisältää lämpimän ruuan päivttäin.

Ilmoittautuminen: https://link.webropolsurveys.com/S/DAE0078640C34F28

Ympäristötaideleiri Pihalla

• viikolla 24 (10.-14.6.2019) 7-10 -vuotiaille (100 euroa)

Ympäristötaideleiri Pihalla järjestää kulttuurikeskus ARXin hanke Taideharrastus ihan lähellä. Leiriä vetää kuvataiteilija Leena Pukki. Ympäristötaiteen leirillä Pihalla maalataan ulkona levylle, kankaalle ja muille materiaaleille. Teemana on eläimet, kaupunkiympäristö ja ekologisuus. Leirillä on myös VR grafittipaja.
Ympäristötaiteen leiri on maanantaista perjantaihin klo 9-15. Leirin osallistumismaksu on 100 euroa, ja se sisältää lämpimän ruuan päivittäin.

Ilmoittautuminen: https://link.webropolsurveys.com/S/0A867BB7B800E38C