Kanta-Hämeen hyvinvointialue valitsi projektijohtajat

Kanta-Hämeen hyvinvointialueen väliaikainen valmistelutoimielin perusti heinäkuussa pidetyssä ensimmäisessä kokouksessa VATEn yhteyteen muodostettuun valmistelutoimistoon neljä projektijohtajan virkaa. Virkoihin valittiin Niina Haake (palvelut ja järjestäminen), Petrus Kukkonen (konsernitalous ja rakenne), Jussi Savola (konsernihallinto ja siirrot) sekä Johanna Tulander-Välkki (tietohallinto ja ICT).

Muissa asioissa VATE linjasi henkilöstön osallistumisen tapoja hyvinvointialueen valmistelussa. Kanta-Häme pyrkii laajaan henkilöstön osallisuuteen valmistelun eri vaiheissa.

Valmistelutoimielin päätti 13.8.2021 kokouksessa kutsua poliittisen seurantaryhmän tukemaan hyvinvointialueen valmistelua. Poliittinen seurantaryhmä koostuu kuntien ja sote-kuntayhtymien hallitusten ja valtuustojen puheenjohtajistosta sekä maakuntahallituksen ja -valtuuston puheenjohtajistosta.

Lue lisää Kanta-Hämeen hyvinvointialueesta OmaHäme-sivulta. (Linkki avautuu Hämeen liiton OmaHäme-verkkosivustolle.)