Liikuntahallit rajoittaa toimintaansa maanantaista 30.11. lähtien

Uimahallin pukuhuoneista käytössä vain 1/3. Aikuisten harrastusryhmien toivotaan peruuttavan varauksensa. Peruutetuista tiloista ja vuoroista ei peritä maksua.

Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy ryhtyy toimiin maakunnan covidryhmän suositusten johdosta. Seuraavat toimenpiteet tulevat voimaan maanantaina 30.11.:

1. Kaikki Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy:n järjestämät työikäisten ja eläkeikäisten liikuntaryhmät ovat tauolla 30.11.2020 alkaen. Ryhmien jatkumisesta kevätkaudella ilmoitetaan myöhemmin ja myös suoraan asiakkaille.
  2. Käynnissä olevat lasten alkeisuimakoulut viedään suunnitellusti loppuun.
  3. Erityislasten liikuntakerho, Sporttikerho jatkaa kauden loppuun.
  4. Kaikki yleisöluistelut ovat tauolla 30.11.2020 alkaen.
  5. Uimahallien saunat pidetään suljettuina.
  6. Uimahallien pukukaapeista suljetaan 2/3 pois käytöstä.

Toivomme seurojen noudattavan ohjeistusta ja peruvan aikuisten harrastetoimintaan varatut käyttövuorot asiakaspalvelumme kautta. Peruutukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen toimisto@liikuntahallit.fi. Perutuista vuoroista ei peritä maksuja.

Lasten ja nuorten harrastustoimintaa voidaan jatkaa mutta toiminnassa on kiinnitettävä erityistä huomiota turvalliseen toteuttamiseen ja mm. pukuhuoneita suositellaan käytettävän mahdollisimman lyhyen ajan vain välttämättömään varusteiden vaihtoon.

Liikuntatiloissa edellytetään kasvomaskin käyttöä kaikilta yli 15-vuotiailta kaikissa yleisissä tiloissa, auloissa, katsomoissa ja pukuhuoneissa. Kasvomaskin käyttöä ei edellytetä henkilöiltä, jotka eivät terveydentilansa vuoksi voi maskia käyttää. Henkilön oma ilmoitus asiasta katsotaan riittäväksi.

Mikäli epidemiatilanne edelleen heikkenee, kunnat sulkevat harrastus- ja liikuntatilansa ja varautuvat tilapäisesti sulkemaan muitakin julkisia tiloja epidemiatilanteen vaatimalla tavalla ja viiveettä.

Seuraamme tilannetta ja varaudumme sulkuihin tarvittaessa. Tilojen sulkemisesta ilmoitetaan välittömästi Liikuntahallien verkkosivuilla www.liikuntahallit.fi.

Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy:n tiedote kokonaisuudessaan täällä.