Neuvoloissa käyttöön takaisinsoittopalvelu

Hämeenlinnan neuvolat ovat tällä viikolla siirtymässä samaan TeleQ –puhelinpalveluun kuin terveysasemat. Siirtyminen tapahtuu asteittain sitä mukaa kuin terveydenhoitajat ovat käyneet läpi tarvittavan koulutuksen. Osassa neuvoloista järjestelmä otettiin käyttöön keskiviikkona 12.2 ja loput neuvoloista siirtyvät siihen tämän viikon (viikko 7) aikana.

Takaisinsoittojärjestelmän avulla neuvolan asiakkaat tavoittavat terveydenhoitajat paremmin. Neuvolaan voi jatkossa soittaa arkipäivisin klo 8-16 välillä, ja palvelu kertoo arvion takaisinsoittoajankohdasta. Neuvolasta pyritään soittamaan asiakkaalle takaisin vielä saman päivän aikana.  Neuvola-ajan voi myös perua puhelinpalvelussa koska tahansa jättämällä viestin.

Soittoaika säilyy toistaiseksi

Puhelinaika neuvoloihin säilyy jatkossa samana kuin ennenkin: arkipäivisin klo 12.30-13.00, jolloin terveydenhoitajat vastaavat soittopyyntöihin ja tuleviin puheluihin. Takaisinsoittopalvelu on käytössä myös soittoajan aikana.

Neuvoloiden yhteystiedot