Päihdefoorumi 7.11.2022: Tunnistaminen – avain apuun

Ehkäisevä päihdetyö Hämeenlinnan seudulta kokoaa totuttuun tapaan monialaiset toimijansa yhteen verkostoitumaan, kasvottumaan ja samalla myös uusimman tiedon ja osaamisen äärelle vahvistamaan osaamista ja yhteisiä toimintatapoja.

Ehkäisevä päihdetyö, A-klinikka Oy, järjestää kahdesti vuodessa kaikille avoimen ja maksuttoman Päihdefoorumi-tilaisuuden vahvistaakseen keskustelua ja osaamista päihde- ja mielenterveyskysymyksissä. Tilaisuudesta tehdään myös suora lähetys ja tallenne, joka on nähtävissä kahden viikon ajan tapahtuman jälkeen.

Tapahtuma on parhaimmillaan aidosti paikan päällä Verkatehtaalla, jonne pyydetään ennakkoilmoittautumiset.

Ilmoittautuminen / paikkavaraus ja sitova omakustannetarjoilun varaus

Sitovat tarjoiluvaraukset 20.10.2022 mennessä. Paikkavarauksia voidaan ottaa tilaisuuden alkuun asti, niin kauan, kun paikkoja riittää.

Verkatehdas, BioRex Premium sali
7.11.2022 klo 9-15

• 8.30 Ilmoittautuminen ja ständit avoinna
  • 9.00 Avauspuheenvuoro, Marianne Mäkinen, palvelupäällikkö, Hämeenlinna/Tampere, A-klinikka Oy