Rakennusvalvonta on ottanut käyttöön sähköisen ajanvarauksen

Rakennusvalvonnan asiakkaat voivat nyt varata asiointiajan rakennusvalvonnan viranhaltijalta, silloin kun se itselle parhaiten sopii.

Ajanvarausvaihtoehtoina tarkastajien sähköisissä kalentereissa on tällä hetkellä 10 minuutin takaisinsoittoaika, 50 minuutin Teams –etäpalaveri tai tunnin katselmus.

10 minuutin takaisinsoittoaika kannattaa varata silloin kun tarvitset neuvoa rakentamiseen liittyvissä asioissa, Teams –palaveriajalla voit järjestää mm. aloituskokouksen ja tunnin katselmusajan varaat, kun haluat katselmuksen paikan päälle rakennuskohteeseen.

Jokaisella tarkastajalla on oma vastuualueensa, jonka mukaan myös heidän kalenterinsa on nimetty. Vastuualueet on merkitty karttaa kirjaimin. Tarkista siis ensin kartalta millä vastuualueella kiinteistösi on ja valitse sitten ko. alueen rakennustarkastajan kalenterista sinulle sopiva aika. Kalenterit löydät tarkastajien yhteystietojen kohdalta. Sujuvan toiminnan varmistamiseksi pyrithän valitsemaan oikean kalenterin.

Vastuualuekartan, yhteystietolistauksen ja sähköiset kalenterit löydät rakennusvalvonnan yhteystiedot sivulta.