Taloyhtiön jäsen – ilmoittaudu energiaeksperttikoulutukseen

Oletko kiinnostunut energia-asioista ja haluaisit tietää, kuinka taloyhtiössäsi voidaan parantaa energiatehokkuutta? Ilmoittaudu Ranen järjestämään ilmaiseen energiaeksperttikoulutukseen.

Mikä energiaekspertti?

Energiaekspertiksi voi ryhtyä kuka tahansa energia-asioista kiinnostunut hallituksen jäsen, joka saa valtuutensa hallitukselta. Hän ei tee taloudellisia päätöksiä, mutta voi ehdottaa toimenpiteitä ja on perehtynyt taloyhtiön energiatalouteen.

Energiaekspertti opastaa käytännön energia-asioissa talon muita asukkaita. Kiinteistön hallinto pystyy ekspertin avulla luontevasti edistämään asukkaiden asumistaitoja. Kiinteistönhuoltoyhtiö saa ajankohtaista tietoa talosta, vahvistaa asiakassuhdetta ja parantaa palvelutulosta.

Koulutuksen sisältö

Energiaeksperttikurssilla saat perustiedot liittyen ilmanvaihtoon, lämmitykseen, veden ja sähkön kulutukseen, kiinteistöautomaatioon sekä suunnitelmalliseen kiinteistönpitoon. Lisäksi tapaat nykyisiä energiaeksperttejä, jotka kertovat kokemuksistaan. Energiaeksperttien verkostossa et ole ongelminesi yksin!

Ilmoittautumiset ja tarkemmat tiedot: https://neuvoo.fi/energiaekspertit/

Koulutuksen esite