Tervetuloa liikkumaan ja voimaan hyvin

Lähde mukaan liikkumaan ja rakentamaan hyvinvoivaa ja aktiivista elämäntapaa itsellesi tai perheellesi. Hämeenlinnan kaupungin Liikunnan avulla työllistämisen -hanke tarjoaa mahdollisuuden yksilö tai yhteisö PT palveluun sekä erilaisiin ryhmäliikuntapalveluihin hämeenlinnalaisille kuntakokeilun asiakkaille. Voidakseen osallistua liikunnallisiin palveluihin, asiakkaan tulee osallistua lisäksi johonkin työllistymistä edistävään palveluun, kuten työkokeilu, palkkatuettu työ, koulutus tai te-valmennus.

Palveluvalikoima kehittyy jatkuvasti, mutta jo elokuussa starttaavat monet palvelut joihin kannattaa ilmoittautua mukaan heti.

Yksilö tai yhteisö PT

Palvelu toteutetaan viiden viikon aikana, yhteensä 7 h + kotitehtävät. Palvelu koostuu toiminnallisista/liikunnallisista tapaamisista (vähintään 1 h/viikko).

Tavoitteena on vahvistaa liikunnan osuutta arjessa ja parantaa myös hyvinvointia tämän kautta.  Palvelu voidaan toteuttaa yksilöllisenä kokonaisuutena tai vaikka koko perheelle.

Palvelua tarjoaa

Lasten liikunnan tuki

Askel oman kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kehittämiseen. Palvelu voidaan toteuttaa henkilökohtaisena palveluna tai vaikka koko perheesi yhteisenä toimintana.

Tutustu Lasten liikunnan tuen palveluun. Ota yhteyttä ja kysy lisää palvelusta: 0400 749302.

Liikuntaa ja hyvinvointia ryhmässä

Palvelu toteutetaan 4 kk aikana, yhteensä 10-12 krt, liikunnallinen sisältö 1 krt viikossa + kotitehtävät. Palvelun päättyessä asiakkaan kanssa suunnitellaan viikoittainen hyvinvointi ja liikunnallisen elämän tavan ylläpitämisen -ohjelma. Palvelu toteutetaan ryhmämuotoisena (vähintään 3 henkilöä).

Palvelua tarjoavat

Harmony Coaching

Tutustu palveluihin tarkemmin

Ota yhteyttä ja kysy lisää palveluista: Terhi Niinimäki, 045 867 1299, info@harmonycoaching.fi

Lasten liikunnan tuki

Ryhmä starttaa viikolla 33. Ilmoittaudu mukaan

Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä aiheesta, otathan yhteyttä omavalmentajaasi! Omavalmentajasi kanssa päivitätte myös Ura-tietosi ja sovitte palvelusta tarkemmin. Ilmoittauduttuasi, sinuun ollaan yhteydessä lähempänä palvelun alkua.