Tule mukaan terveyspalvelujen asiakasfoorumiin!

Terveyspalvelujen asiakasfoorumi on kaikille Hämeenlinnan terveyspalvelujen asiakkaille avoin foorumi, jonka tavoitteena on kehittää palveluja asiakaslähtöisemmäksi sekä nostaa asiakkaan ääni kuuluviin toiminnan kehittämisessä.

Asiakasfoorumissa voit vaikuttaa terveyspalvelujen toimintaan ja tuoda esille omia kokemuksiasi terveyspalveluista. Terveyspalvelujen johto on vahvasti sitoutunut asiakasfoorumin toimintaan ja foorumin kautta saatu tieto ja kokemus välittyy suoraan johdon hyödynnettäväksi.

Vuonna 2020 järjestetään neljä asiakasfoorumia, joissa kussakin on oma teema. Seuraava asiakasfoorumi järjestetään 28.1.2020 klo 16-18 Viipurintien terveysasemalla (Viipurintie 1-3, johtokunnan kokoushuone, 1 krs.) ja sen teemana on terveyspalvelujen tukipalvelujen esittely sekä terveyspalvelujen uudistuva strategia ja asiakasnäkökulman kuuleminen. Ilmoittauduthan kokoontumiseen etukäteen, jotta osaamme varata kahvitarjoilun.

Asiakasfoorumin toiminnasta tiedotetaan kaupungin nettisivuilla sekä asiakasfoorumin tiedotuslistan kautta.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Asiakasfoorumin nettisivut