Tule mukaan tuottamaan työllisyyspalveluita

Hämeenlinnan kaupungin työllisyyspalvelut ja Teemme yhdessä! –hanke kutsuu yrityksiä ja palveluntuottajia yhteistyöhön.

• Haluaisitko kehittää työllistymistä ja hyvinvointia tukevia palveluita omalla vahvuusalueellasi höystettynä?
  • Löytyykö sinulta intoa ja taitoa tuottaa uusia ja asiakaslähtöisiä työllistymispalveluita Hämeenlinnan ja seutukuntien työllisyyspalveluiden asiakkaille?

Lähde mukaan kehitystyöhömme. Yhteistyön mahdollisuuksia on lähes jokaiselle yritykselle.

Dynaamisten pienhankintojen menettely

Työllisyyspalveluissa on siirrytty dynaamisten pienhankintojen maailmaan. Kyseessä on hankintamenettely, jossa osallistuminen on tehty helpoksi. Hankintaan mukaan haluavat toimijat jättävät osallistumishakemuksen ja kaikki vaatimukset täyttävät toimijat hyväksytään mukaan. Tilaukset hyväksytyiltä palveluntuottajilta tehdään erikseen asiakkaiden palvelutarpeiden mukaan.

Löytyisikö sinulta osaamista ja taitoa valmentaa asiakkaitamme näissä palveluissa:

• Koutsi –palvelut
  • Hyvinvoinnin PT –palvelu
  • Työssävalmennuksen dynaaminen pienhankinta
  • Irti veloista ja arkitalous haltuun

HankintaSampo

Kilpailutuksista ja palveluiden sisällöistä saa tarkempaa tietoa ja osallistumishakemuksen pääsee jättämään sähköisessä palvelussa. Rakenna oman palvelusi sisältö vahvuuksiesi pohjalta ja ilmoittaudu palveluntuottajaksi HankintaSampossa.

Palveluvalikkomme monipuolistuu nopeasti, joten muistathan käydä säännöllisesti katsastamassa uudet palvelupyynnöt HankintaSampon nettisivuilla. Jos sinulla on innovatiivisia ideoita uusiksi palveluiksi, kerro niistä meille.

Ilmoittautumisessa sinua auttaa Hämeenlinnan, Janakkalan ja Hattulan yhteinen Teemme yhdessä – Työllisyyden palveluiden ja hankintojen kehittämishanke (ESR), jonka tarkoituksena on kehittää työllisyyspalveluiden palvelutuotteita sekä tukea palveluntuottajia uuden dynaamisen hankintatavan käyttöönotossa.

Ota meihin yhteyttä

Hilkka Luukkonen, Hankinta-asiantuntija, +358 (0)50 408 0853, hilkka.luukkonen@hameenlinna.fi

Tarleena Rantanen, Projektipäällikkö, +358 (0)50 467 4550, tarleena.rantanen@hameenlinna.fi

Yritysten ja palveluntuottajien avuksi tarjoamme yhteistyötä myös Linnan Kehityksen asiantuntijoiden kanssa:

Miia Raussi, Yritys- ja työelämämanageri, +358 (0)45 119 0997, miia.raussi@linnan.fi

Antti Mikkola, Yritys- ja yhteisömanageri, +358 (0)44 771 0055, antti.mikkola@linnan.fi

Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä, miten voimme olla avuksi!