Tunnit Täys! -koulujen päättäjäistapahtuma Linnanpuistossa 4.6.

Mukana mm. KUUMAA ja Aleksanteri Hakaniemi.

Hämeenlinnan kaupungin nuorisopalveluiden järjestämä Tunnit Täys! -tapahtuma palaa koulujen päättäjäispäivänä lauantaina 4.6.2022 kello 16-22 tuoreena ja toiminnallisena puistotapahtumana. Kolmatta kertaa Tunnit Täys!- nimellä järjestettävä tapahtuma tarjoaa uusia mielenkiintoisia artisteja ja monipuolista nuorisolähtöistä ohjelmaa, niin nuorille kuin heidän vanhemmilleenkin Hämeenlinnan Linnanpuistossa.

Tapahtumassa lauteille nousee paikallisten Tiktok-sensaatio Räpfaijan sekä Suoralinjan lisäksi mm. helmikuussa uuden levyn julkaissut Aleksanteri Hakaniemi. Ennen illan viimeistä ohjelmanumeroa ”Roska-arpajaisia” lavalle astelee KUUMAA -yhtye, jonka kappaleita on kuunneltu Spotifyssa jo yli 12 miljoonaa kertaa. Yhtye rikkoi kahdella singlellään (Rakastaja ja Siks kai mä oon sun) maagisen kultalevyrajan syksyllä 2021. Tapahtuman juontaa XL-Sami.

Kentällä on nuorisopalveluiden omien toiminnallisten pajojen lisäksi HÄXin green screen- ja VR-lasiteltta, Hämeenlinnan kaupungin kirjaston toimintaa ja spraymaalausta. Todellisuuspakolaiset ry:n johdolla voi kokeilla bofferointia. Alueella on myös erinäisiä yrittäjiä.

Linnattaret paistavat 1000 ilmaista vohvelia, Poppamies tuo asennetta ruoanlaittoon sponsoroimalla tapahtumaan ilmaiset soosit sekä tuotepalkintoja. PeaOy tarjoaa nuorille ilmaiseksi 500 makkaraa ja paikallinen nuori yrittäjä Boba Plugi myy raikasta boba ja mochi juomaa.

Tapahtumassa on myös mahdollista saada tuotepalkintoja ja lahjakortteja mm. Hius-ja kauneushuone Kristallilta, pelitarvikepakettia Euronicsiltä, Scandicin kylpylälahjakortteja, sekä monta muuta yllätyspalkintoa, vaikka vain kurkkaamalla juuri syödyn vohvelilautasen pohjaan.

Tunnit Täys! -ohjelma

Juontajana XL-Sami

Tapahtuma on ilmainen ja päihteetön.

Tunnit Täys! –Facebookissa ja Instagramissa

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan bussikuljetukseen

Ilmoittautuminen kuljetuksiin on päättynyt ja vain Iittalasta osallistujia.
Lähtö Iittalan yhtenäiskoululta klo 15.30 ja paluukyyti Linnanpuistosta klo 22.15.

Tunnit täys!-tapahtuman mainos, jossa listattu tapahtuman esiintyjät.
Ilmainen kesäloman aloitustapahtuma Linnanpuistossa 4.6.2022

Yhteistyössä:

SPR Hauhon osasto, Boba Plugi, Linnattaret, Produktori Oy, Hämeenlinnan Osuusmeijeri, Torvinen Showtekniikka, 4k-media, Fastfood Festival Catering Oy, Karkkipate, Lassila & Tikanoja, Järvipelastajat ry, Telttapiste

Tapahtumaa tukemassa:

NAL Hämeenlinnan seutu Ry, Osuuskauppa Hämeenmaa, Poppamies, Pirkanmaan elementtiasennus Oy, Hius-ja kauneushuone Kristalli , Hämeenlinnan Osuusmeijeri, Kappahl, Kultasuklaa, Finlayson, Euronics, Akrohouse, New Hairstore, Scandic Aulanko, Kappahl

Menossa mukana sisältöä tuottamassa nuorisopalveluiden kanssa:

HÄX, Hämeenlinnan kaupungin kirjasto, Todellisuuspakolaiset ry, Turku Rock Academy

Mervi Hiltunen, nuorisotyön päällikkö
mervi.hiltunen@hameenlinna.fi