Uimahallit avataan ja liikunnanohjauksiin ilmoittautuminen alkaa

Hämeenlinnan uimahalli avataan normaalein aukioloajoin ja palveluin 2.8.2021 klo 6.00 ja Lammin uimahalli 1.9.2021 klo 13.00.

Hämeenlinnan uimahalli avautuu koronasulustaan jälleen normaalein aukioloajoin ja palveluin maanantaina 2.8.2021. Lammin uimahalli puolestaan avautuu normaalin aikataulunsa mukaisesti ja normaalein aukioloin syyskuun alussa keskiviikkona 1.9.2021. Uimahallien saunat ovat normaalisti käytettävissä.

Asiakkaita muistutetaan saapumaan uimahalliin vain oireettomina, käyttämään kasvomaskia aula- ja pukutiloissa, sekä huolehtimaan käsihygieniasta erityisen hyvin. Uimahallien rannekkeiden voimassaoloaikoja on automaattisesti pidennetty koronasulun ajalta.

Liikuntaryhmäesite ilmestynyt ja ilmoittautuminen alkaa 17.8.2021

Hämeenlinnan kaupungin ja Liikuntahallien liikuntaryhmäesite kaudelle 2021-2022 on julkaistu Liikuntahallien sivustolla.

Painetut esitteet ovat noudettavissa viimeistään ensi viikon perjantaina Hämeenlinnan Liikuntahallien asiakaspalvelusta, pääkirjastolta, kirjasto-palvelupisteistä ja uimahalleilta niiden aukioloaikojen puitteissa. Toimintaa järjestetään tulevallakin kaudella kattavasti koko Hämeenlinnassa niin keskustassa kuin pitäjissäkin.

Ilmoittautuminen toimintaan alkaa tiistaina 17.8.2021 klo 9.00.