Uusia koronatartuntoja ikäihmisten palveluissa

Kotihoidossa todettu koronatartunta, joka vaikuttaa Keinusaaren ja Jukolan kotihoitoon (31.1.)

Tilanteen johdosta 23 asiakasta on oireseurannassa, jonka viimeinen päivä on 1.2.2022. Asiakkaat on kontaktoitu perjantain 28.1.2022 aikana kotihoidon tiimien toimesta. Työntekijöistä 15 on oireseurannassa tai karanteenissa ja myös heidät on kontaktoitu ja ohjeistettu tilanteen edellyttämällä tavalla.

Pellavakodin 1. kerroksen tehostetussa palveluasumisessa koronatartunta (27.1.)

Pellavakodissa on todettu yksi koronatartunta. Kyseessä ei ole jatkotartunta aiemmin todettuun 2. kerroksen tartuntaan.

Tilanteen johdosta 10 asukasta ja 4 työntekijää on joko oireseurannassa tai karanteenissa. Asukkaat ja läheiset on informoitu henkilöstön toimesta keskiviikon 26.1. aikana. Työntekijät on ohjeistettu tilanteen edellyttämällä tavalla. Pellavakodin tehostetun palveluasumisen 1. kerroksessa on tilanteen johdosta vierailukielto, jonka viimeinen päivä on 1.2.2022.

Sauvolan 2. kerroksen tehostetussa palveluasumisessa koronatartunta (21.1.)

Sauvolassa on todettu yksi koronatartunta. Tilanteen johdosta 12 asukasta ja 11 työntekijää on joko oireseurannassa tai karanteenissa. Asukkaat ja läheiset on informoitu henkilöstön toimesta torstain 20.1. aikana. Työntekijät on ohjeistettu tilanteen edellyttämällä tavalla. Sauvolan 2. kerroksessa on tilanteen johdosta vierailukielto, jonka viimeinen päivä on 1.2.2022.

Pellavakodin 2. kerroksen tehostetussa palveluasumisessa koronatartunta (21.1.)

Pellavakodissa on todettu yksi koronatartunta. Tilanteen johdosta 5 asukasta ja 2 työntekijää on joko oireseurannassa tai karanteenissa. Asukkaat ja läheiset on informoitu henkilöstön toimesta torstain 20.1. aikana. Työntekijät on ohjeistettu tilanteen edellyttämällä tavalla. Pellavakodin tehostetun palveluasumisen 2. kerroksessa on tilanteen johdosta vierailukielto, jonka viimeinen päivä on 27.1.2022.

Jukolan kotihoidossa koronatartunta (21.1.)

Jukolan kotihoidossa on todettu yksi koronatartunta. Tilanteen johdosta 10 asiakasta ja 10 työntekijää on joko oireseurannassa tai karanteenissa. Asiakkaat on informoitu henkilöstön toimesta torstain 20.1. aikana. Työntekijät on ohjeistettu tilanteen edellyttämällä tavalla. Oireseurannat ja karanteenit päättyvät yksilöllisesti, viimeistään 27.1.2022.