Yritysten tukena poikkeustilanteessa

Koronaviruksen vaikutukset iskevät nyt voimalla yrityksiin. Hämeenlinnan elinkeinoyhtiö Linnan Kehityksen Yritysten tukena -sivuilta löydät jatkuvasti päivittyvän koosteen erilaisista yrityksille suunnatuista tukitoimenpiteistä ja tietopaketeista.

Sivuille on myös listattu maksuttomia verkkokoulutuksia, -seminaareja sekä muita hyödyllisiä linkkejä, joiden toivomme auttavan yrittäjiä toiminnan kehittämisessä ja jatkamisessa poikkeusolojen aikana sekä niiden päätyttyä.

Hämeenlinnalainen, tue yrittäjää

Ohjaamalla ostoksiasi paikallisille yrittäjille olet tärkeänä osana varmistamassa, että Hämeenlinnan yrittäjät, yritykset ja työpaikat säilyvät talouden rajussa muutoksessa. Kulutetaan vastuullisesti ja tehdään yhdessä töitä sen eteen, että Hämeenlinna säilyy elinvoimaisena kaupunkina elää, asua ja yrittää myös tulevaisuudessa!

Tapoja auttaa on monia:

• Käytä tarjolla olevia paikallisia palveluja omien mahdollisuuksiesi mukaan esimerkiksi ostamalla take away –annos tai kotiinkuljetus lähiravintolastasi.
  • Jos tarvetta tiettyyn palveluun ei ole juuri nyt, hanki lahjakortti, jotka voit hyödyntää myöhemmin pandemian kukistuttua
  • Osa yrittäjistä on siirtänyt toimintansa verkkoon. Tutustu tarjolla oleviin verkkokauppoihin, -kursseihin ja –palveluihin.
  • Harkitse, pyydätkö takaisin lipun hintaa perutusta esiintymisestä vai voiko lipun käyttää myöhemmin. Myös monet tapahtumapaikat tarjoavat lahjakortteja myöhemmin käytettäväksi.
  • Suosittele ja jaa hämeenlinnalaisia yrityksiä somessa! Nyt on oikea hetki muistaa niitä, joiden palveluun ja/tai tuotteeseen olet ollut tyytyväinen.