Asiakastyytyväisyyskysely

Hämeenlinnan ikäihmisten kotihoitoon ja asumispalveluihin ollaan tyytyväisiä

Hämeenlinnassa toteutetaan vuosittain ikäihmisten kotihoidon ja asumispalveluiden asiakastyytyväisyyskyselyt, joiden avulla seurataan asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihin sekä kerätään kehittämiskohteita palveluiden laadun parantamiseksi. Kyselyt ovat osa palvelujen laadunvalvontaa …

Asiakastyytyväisyyden ja hoitoonpääsyn mittaaminen tekstiviestikyselyllä ja NPS-suositteluindeksillä

Hämeenlinnan kaupungin terveyspalveluiden avosairaanhoidon ja suun terveydenhuollon asiakaskokemuksista kerätään tietoa. Tekstiviestikyselyiden kautta tulleiden palautteiden avulla kehitetään toimintoja, palveluprosesseja ja asiakasymmärrystä. Lisäksi asiakaskokemuksen NPS-suositteluindeksin (Net Promoter …

Asiakastyytyväisyys ja hoitoonpääsy

1.1.2023 alkaen hämeenlinnalaisten sosiaali- ja terveyspalveluista vastaa Kanta-Hämeen hyvinvointialue eli Oma Häme.

Hyvinvointialueuudistuksen astuttua voimaan 1.1.2023 sosiaali-, terveys- ja pelastuspalveluiden järjestämisvastuu siirtyy 11 Kanta-Hämeen kunnalta sekä kuntayhtymiltä hyvinvointialueelle.  

Henkilökunnan ja palveluiden puhelinnumerot säilyvät. Sähköpostiosoitteet vaihtuvat muotoon etunimi.sukunimi@omahame.fi 1.1.2023 alkaen.

Palvelut jatkuvat kuten aiemmin: voit asioida samoissa toimipaikoissa kuin tälläkin hetkellä. Asiakkaita ja potilaita palvelevat pääsääntöisesti samat tutut ammattilaiset, tutulla terveysasemalla tai sosiaalihuollon palveluissa. Myös erikoissairaanhoidon palvelut löytyvät edelleen samoista paikoista.