asiakastyytyväisyys

Rakennusvalvonnan ja ympäristövalvonnan toimialoilla kerätään asiakaspalautetta

Hämeenlinnan kaupungin viranomaispalvelut kysyy asiakaspalautetta rakennusvalvonnan ja ympäristövalvonnan toimialoilla. Palautetta käytetään viranomaispalveluiden toiminnan kehittämiseksi. Jokainen palaute on meille tärkeä! Rakennusvalvonnan kaikille avoin kysely on auki …

Asiakastyytyväisyyden ja hoitoonpääsyn mittaaminen tekstiviestikyselyllä ja NPS-suositteluindeksillä

Hämeenlinnan kaupungin terveyspalveluiden avosairaanhoidon ja suun terveydenhuollon asiakaskokemuksista kerätään tietoa. Tekstiviestikyselyiden kautta tulleiden palautteiden avulla kehitetään toimintoja, palveluprosesseja ja asiakasymmärrystä. Lisäksi asiakaskokemuksen NPS-suositteluindeksin (Net Promoter …