Digitarinat

Asiakastyytyväisyyden ja hoitoonpääsyn mittaaminen tekstiviestikyselyllä ja NPS-suositteluindeksillä

Hämeenlinnan kaupungin terveyspalveluiden avosairaanhoidon ja suun terveydenhuollon asiakaskokemuksista kerätään tietoa. Tekstiviestikyselyiden kautta tulleiden palautteiden avulla kehitetään toimintoja, palveluprosesseja ja asiakasymmärrystä. Lisäksi asiakaskokemuksen NPS-suositteluindeksin (Net Promoter …

Ensihoito tehostuu digitalisaation avulla – livestriimi kamerat pelastuslaitoksen ajoneuvoissa helpottavat kenttäjohtajien työtä

Kanta-Hämeen pelastuslaitokselle on rakennettu kameraverkko, pelastuslaitos on ottanut käyttöön livekamerat ajoneuvoissa. Kenttäjohtajat ovat paremmin ajan tasalla tapahtumista ja myös jälkiselvitykset ovat helpompia tallenteiden avulla. Kamerajärjestelmä …