Hämeenlinnan Brändi

Tämä ohjeisto on tarkoitettu sinulle, koska roolisi Hämeenlinnan menestyksen rakentamisessa on tärkeä. Voit auttaa meitä vahvistamaan Hämeenlinnana kilpailuetua siten, että kaikki viestimme ja toimintamme on johdonmukaista ja vastaanottajille ymmärrettävää, merkityksellistä ja kilpailijoista erottuvaa. Ohjeiston tehtävä on varmistaa, että kaikessa toiminnassamme rakennamme Hämeenlinnalle kumulatiivista arvoa.

Lataa käyttöösi brändielementit ja lisää ne oman markkinointiviestintäsi tueksi. Näin saat hyödyn irti Hämeenlinnan markkinoinnista ja brändistä. Helpoiten tämä tapahtuu ottamalla käyttöön Hämeenlinna-kulman. Katso kohdasta ”sovellukset” esimerkkejä kulman käytöstä.

Brändilupaus

Brändilupauksemme ”Ihan lähellä” viestii kilpailuedustamme ja hyvästä saavutettavuudesta, ymmärrettävästi ja selkeästi.

Lue lisää Hämeenlinnan brändilupauksesta 

Brändielementit

Ensimmäinen spontaani mielikuva Hämeenlinnasta puhuttaessa on useimmilla keskiaikainen Hämeen linna.

Lue lisää Hämeenlinnan brändielementeistä 

Bränditunnus

Hämeenlinnan bränditunnus muodostuu tunnuksesta ja logotyypistä. Se on tunnistettava, muotokieleltään vahva ja kestää aikaa.

Lue lisää Hämeenlinnan bränditunnuksen käytöstä 

Tiina Vahtokari
Viestintäpäällikkö, Hämeenlinnan kaupunki
(03) 621 2385
tiina.vahtokari@hameenlinna.fi

 

Kati Tiitola
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Linnan Kehitys Oy
040 547 5454
kati.tiitola@linnan.fi