Suomen kasvukäytävä liikkuu – tule mukaan!

Liikkumisella ja hyvinvoinnilla on kauaskantoiset vaikutukset kaikilla yhteiskuntamme osa-alueilla ja siksi hallituksen käynnistämän Suomi liikkeelle -ohjelman tavoitteena on kääntää liikkuminen kasvuun jokaisessa ikäryhmässä. Suomen kasvukäytävällä on myös päätettyä tähän järjestämällä liikkumisen iloon painottuvan Suomen kasvukäytävä liikkuu -tempauksen.

Mistä on kyse?

Tempaus järjestetään 31.5.-19.6.2024 minkä aikana liikutaan lihasvoimin Seinäjoelta Helsinkiin, pysähtyen päiväksi kullekin Suomen kasvukäytävän paikkakunnalle tutustumaan paikallisten liikunta- ja kuntoutusalan yrittäjien toimintaan. Viemme siis liikkumisen viestiä paikkakunnalta toiselle lihasvoimin, kävellen, pyöräillen, tanssien, potkulaudalla, jne. – tyyli on vapaa, liikkumisen ilo keskiössä.

Matkassa mukana kulkee konkreettinen viestikapula, jonka liikkumista eteenpäin dokumentoidaan tempauksen ajan. Viestikapulaan kerätään viestejä matkan varrelta ja lopuksi luovutetaan viestit Eduskuntatalolle tempauksen viimeisenä päivänä 19.6.2024.

Hämeenlinna-päivää vietetään 11.6.

Suomen kasvukäytävä kutsuu mukaan kaikki kasvukäytävän liikunta- ja kuntoutusalan yrittäjät esittelemään toimintaa ja näin vahvistamaan yrityksesi näkyvyyttä ja tunnettuutta. Toiminnan saat päättää itse ja Suomen kasvukäytävä tarjoaa materiaalit markkinointia varten. Tiedot kaikista tempaukseen osallistuvista yrityksistä julkaistaan Suomen kasvukäytävän verkkosivuilla.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan

Lisätietoja: Suomen kasvukäytävä liikkuu (suomenkasvukaytava.fi)